Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT

Utworzono dnia 08.12.2022
Czcionka:

ROZEZNANIE RYNKU

Przeprowadzenie prac remontowo-dostosowawczych pomieszczeń w Miejsko-Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Pasłęku Pl. Grunwaldzki 8

 

           

            Zapraszamy do składania ofert w ramach procedury rozeznania rynku na realizację prac remontowo-dostosowawczych pomieszczeń w Miejsko-Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Pasłęku, Pl. Grunwaldzki 8

Środki na przeprowadzenie prac remontowo – dostosowawczych pochodzą z dofinansowania uzyskanego od Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasłęku (14-400), Plac Grunwaldzki 8, NIP: 5783052813, reprezentowany przez Agnieszkę Pocełujko – Kierownika MGOPS w Pasłęku.

 

  1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:

Zamówienie poniżej 50 tys. PLN netto dotyczy rozeznania rynku. Niniejsze rozeznanie rynku nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

  1. PRZEDMIOT ROZEZNANIA RYNKU:

Kod CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

Przeprowadzenie prac remontowo-dostosowawczych pomieszczeń w Miejsko-Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Pasłęku Pl. Grunwaldzki 8

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przeprowadzenie prac remontowo-dostosowawczych pomieszczeń w Miejsko-Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Pasłęku,  Pl. Grunwaldzki 8
  2. W ramach zadania zostanie wykonany remont Ośrodka polegający na:
  • sekretariat i przedsionek, pow. ścian ok. 60 m ² – wymiana starych drzwi na drzwi PCV, malowanie ścian farbą lateksową, skrobanie i szpachlowanie ścian ok.  30 % powierzchni
  • pomieszczenie socjalne, pow. ścian ok. 25 m ² – malowanie ścian farbą lateksową, 
  • gabinet kierownika, pow. ścian ok. 45 m ² – malowanie ścian farbą lateksową, skrobanie i szpachlowanie ścian ok 50 % powierzchni, malowanie kaloryfera
  • 5 pomieszczeń biurowych, łączna pow. ścian ok. 200 m ² – malowanie ścian farbą lateksową,  skrobanie i szpachlowanie ścian ok 30 % powierzchni
  • remont łazienki, pow. pomieszczenia ok. 20 m ² - skucie płytek, zabudowa rur, 2 kompakty wc w zabudowie, montaż nowych płytek, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu, malowanie drzwi, wymiana i montaż umywalki z blatem i baterią, wymiana i montaż lustra, wymiana gniazdek, wymiana klamek i szyldów
  1. Planowany termin realizacji zamówienia: do 29.12.2022 r.
  2. Planowane miejsce realizacji zamówienia: siedziba Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pasłęku
  3.  
  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT I ZWIĄZANIA OFERTĄ:
  1. Oferta powinna być złożona na załączniku nr 1 do rozeznania rynku. Składający ofertę winien wycenić koszt prac remontowo-dostosowawczych.Oferty należy nadsyłać lub doręczyć na adres: Plac Grunwaldzki 8, 14-440 Pasłęk lub w wersji elektronicznej na adres mailowy: mgops.paslek@wp.pl w terminie do 12.12.2022 r. do godziny 14:00.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

  1. INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIJESZEJ OFERTY:

Niniejsze rozeznanie ma na celu udokumentowanie, że zamówienie zostanie wykonane po cenie nie wyższej niż cena rynkowa. Zamawiający jednocześnie zastrzega, iż nie musi dokonać wyboru Wykonawcy z otrzymanych ofert. Jednakże wybierając innego oferenta aniżeli ten, który złożył ofertę nie może zlecić przedmiotu zamówienia za kwotę wyższą niż najniższa wskazana przez Oferentów.

 

  1. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA:
  1. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście wyceny oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę. W przypadku rozbieżności, co do kwoty wyceny, za cenę wyceny Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
  2. Zamawiający może w każdej chwili bez podania przyczyny odwołać, lub zmienić treść niniejszego Rozeznania Rynku. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść ofert składanych w toku postępowania może przedłużyć termin składania ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie do momentu podpisania umowy na realizację zamówienia, bez podawania przyczyny takiego zakończenia postępowania.
  4. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższych uprawnień. W tym zakresie Wykonawcy zarzekają się wszelkich ewentualnych roszczeń.
  5. Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami i udzielania wyjaśnień jest:

Anna Zawilska, tel. 55-649-62-55, e-mail: mgops.paslek@wp.pl

 

 

 

Anna Zawilska

Zastępca Kierownika

Miejsko-Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Pasłęku

 

ZAŁĄCZNIKI:

Zapytanie ofertowe + formularz + RODO

Utworzono dnia 08.12.2022, 09:01

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Kwiecień 2024
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Imieniny

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 19

W poprzednim tygodniu: 129

W tym miesiącu: 518

W poprzednim miesiącu: 467

Wszystkich: 29605

ŚWIETLICE ŚRODOWISKOWE

Od 1 stycznia 2019 roku w strukturach MGOPS w Pasłęku funkcjonują ośrodki wsparcia dziennego w formie świetlic środowiskowych realizujące elementy socjoterapii. Są to świetlice FANTAZJA w Drulitach oraz PROMYK i POMOST w Pasłęku