Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy w M-GOPS w Pasłęku: stanowisko ds. świadczeń

Utworzono dnia 30.10.2017
Czcionka:

Kierownik Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pasłęku ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy w M-GOPS w Pasłęku: stanowisko ds. świadczeń

 

 

 

Miejsce pracy: Pasłęk

Jednostka: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Ogłoszono dnia: 31 października 2017 r.

Zlecający: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasłęku

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

 

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

 

  1. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne
  2. obywatelstwo polskie
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe
  5. nieposzlakowana opinia

 

b. Wymagania dodatkowe podlegajace ocenie:

 

  1. znajomość niżej wymienionych przepisów prawa:
  • ustawa z dnia 12 marca 2004r.  o pomocy społecznej
  • rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 lutego 2006r. w sprawie realizacji programu wieloletniego „ Pomoc państwa w zakresie dożywiania”
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
  1. znajomość obsługi komputera
  2. znajomość systemu POMOST i PŁATNIK
  3. doświadczenie w pracy administracyjnej i w pomocy społecznej ( staż, praktyki)
  4. odpowiedzialność
  5. komunikatywność

Preferowane będą osoby posiadające staż pracy w jednostkach pomocy społecznej  i  stopień niepełnosprawności

 

 

II. Zadania wykonywane na stanowisku ds. świadczeń :

  1. Prowadzenie rejestru spraw związanych z realizacją świadczeń pomocy społecznej.
  2. Terminowe i rzetelne sporządzanie dokumentacji oraz przygotowywanie wypłat świadczeń socjalnych
  3. Planowanie, ocena realizacji zadań oraz weryfikacja potrzeb w zakresie świadczeń pomocy społecznej w/g obowiązujących przepisów.
  4. Sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań w zakresie świadczeń pomocy społecznej w wersjach papierowej i elektronicznej.
  5. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie weryfikowania potrzeb, informacji o stanie budżetu i terminach wypłat świadczeń.
  6. Prowadzenie i realizacja Programu „Pomoc Państwa w zakresie dożywiania”
  7. Współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie finansowania dożywiania uczniów, prowadzenie w tym zakresie rejestru list i dokumentacji finansowych.
  8. Współpraca z ośrodkami wsparcia dla osób bezdomnych w zakresie finansowania dożywiania i schronienia, prowadzenie w tym zakresie rejestru list i dokumentacji finansowych.
  9. Odprowadzanie i realizacja składek na ubezpieczenie emerytalno- rentowe i zdrowotne.
  10. Dokonywanie wypłat zasiłków podopiecznym w kasie MGOPS w zastępstwie kasjera.

 

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:

            a) praca biurowa

            b) zatrudnienie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30

            c) zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 902, z późn. zm.)”:

            - w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy (art. 16 ust.2) i dla takiego pracownika organizuje się w trakcie trwania ww. umowy służbę przygotowawczą mającą na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych, która to służba trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem, a pozytywny wynik tego egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika (art. 19).

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia

Informuje się kandydatów, że w miesiącu poprzedzającym upublicznienie niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pasłęku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys ( curriculum vitae ).
  3. Kserokopie świadectw pracy w rozumieniu ustawy Kodeks pracy, potwierdzające przebieg całej pracy zawodowej, potwierdzone za zgodność z oryginałem w sekretariacie MGOPS w Pasłęku lub notarialnie, a w przypadku pracy aktualnie wykonywanej – zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia.
  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie wyższe oraz kwalifikacje potwierdzone za zgodność z oryginałem w sekretariacie MGOPS w Pasłęku lub notarialnie.
  5. Kserokopie poświadczające inne uprawnienia, umiejętności, kwalifikacje itp., potwierdzone za zgodność z oryginałem w sekretariacie MGOPS w Pasłęku lub notarialnie.
  6. Wypełniony kwestionariusz osobowy – druk dostępny w w sekretariacie MGOPS w Pasłęku lub do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Pasłęku (w zakładce „Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy”).
  7. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, potwierdzona za zgodność z oryginałem w sekretariacie MGOPS w Pasłęku lub notarialnie – dotyczy osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych.
  8. Podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z 21.11 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 902, z późn. zm.)”.

 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

 

  1. Do 13 listopada 2017 r., do godz. 11.00.
  2. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane.
  3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasłęku Pl. Grunwaldzki 8 14-400 Pasłęk lub składać osobiście w sekretariacie MGOPS w Pasłęku w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. świadczeń w MGOPS w Pasłęku.
  4. Nie można złożyć dokumentów w formie elektronicznej.

 

VII. Informacje dodatkowe

  1. Postępowanie w sprawie naboru prowadzić będzie komisja konkursowa powołana przez Kierownika M-GOPS w Pasłęku.

Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną, mającej na celu stwierdzenie zgodności kompletności, zawartości i formy dokumentów aplikacyjnych z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze.

W wyniku analizy dokumentów komisja rekrutacyjna wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania niezbędne i złożyli w sposób prawidłowy wymagane dokumenty aplikacyjne, określone w ogłoszeniu o naborze.

 

Wytypowani kandydaci zostaną pisemnie lub telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu konkursu na wyżej wymienione stanowisko, który to konkurs zostanie przeprowadzony wg zasad określonych w zarządzeniu Nr 126/11 Burmistrza Pasłęka z dnia 28 listopada 2011 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Pasłęku oraz innych gminnych jednostkach organizacyjnych (treść zarządzenia dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pasłęku pod adresem internetowym:  http://bip.paslek.pl w zakładce „Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy”.

  1. Informacja o konkursie została ogłoszona na stronie internetowej MGOPS (www.naszops.pl), na tablicy ogłoszeń w siedzibie M-GOPS w Pasłęku, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pasłęku (http://bip.paslek.pl) w zakładce „Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy”oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PUP w Pasłęku.
  2. Informacja o wynikach naboru, w zakresie dopuszczonym przepisami prawa, będzie umieszczona na stronie internetowej MGOPS, na tablicy ogłoszeń w siedzibie M-GOPS w Pasłęku oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pasłęku

 

 

Kierownik

Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pasłęku

Agnieszka Pocełujko

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

           

 

 

     

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Październik 2018
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Imieniny